13.12.10

Maud doet soms net of ze slaapt..

Communicatiemiddelen die ik gebruik zijn:

'Samen met mijn zusje heb ik een geheimtaal. Ik ken hem niet uit mijn hoofd, maar mijn zusje wel'.







Bewaren: Ik bewaar al mijn brieven in een chocolade doosje van Droste. Hierin zitten allemaal brieven die ik schrijf met mijn vriendin Lisanne. Dat doen we al sinds we in groep 4 zitten.
















Telefoneren:
Lisanne en ik bellen heel erg veel, als we niet op
msn zitten dan bellen we, vaak wel meer dan een uur per dag..

Post:
Nu ik bij Lisanne in de klas zit, hoeven we niet meer te schrijven.
Laatst waren we op kamp en toen las een vriendinnetje een oude brief van
ons. Dat was niet zo slim, zij heeft toen iets aan de meester verteld en hij
heeft mij het hele kamp ermee gepest!
Maud giechelt: 'Haha, nee ik ga niet vertellen wat er in staat!!'   
Digitaal: Ik heb nu mijn eigen laptop dus ik ben altijd online.
Als ik moet slapen en ik hoor mijn moeder de trap op komen dan klap ik
hem snel dicht en leg ik hem onder mijn bed, meestal denkt ze dan dat ik
slaap..

Omgeving: Ik woon in Lochem maar zit in Borculo op school. 
Ik ga iedere dag met de fiets of de bus dus heb altijd mijn mobiel bij me.

Nieuw:
Mijn laatste smsje is van Lisanne:
"Oo okee leg je me dan uit wat die skater zijn :-P xxxx"

 
Dankjewel Maud

Geen opmerkingen: