26.1.11

Sabine 'Elmolover'











Communicatiemiddelen die ik gebruik zijn:










Bewaren: Ik dacht dat alle briefjes en boekjes van vriendinnen van een
paar jaar geleden in een bureaula zouden liggen, maar ik kan ze niet vinden. Heb ze denk ik toch weggegooid. Ik ben niet zo bewaarderig. Aan mijn plank hangen wel een paar briefjes die vriendinnen hebben geschreven toen ze hier laatst waren.







 
Telefoneren:  Tijdens ski-vakantie is mijn telefoon in de sneeuw gevallen.Ik moest hem toen 3 dagen laten drogen op de verwarming. Dat was wel heel moeilijk. Gelukkig deed hij het daarna weer. 'Een leven zonder telefoon? Dat lijkt me heel raar. Als er iets is dan sms ik. Wel onhandig als je dan eerst op internet moet. O, er was 15 jaar geleden ook nog geen internet? haha.'

Post: Als we ons vervelen pakken we de All-star agenda van een vriendin. Die staat vol met verhalen. In mijn agenda staan er een paar, en er staan wat verhalen op mijn boekenkaften.







Digitaal: Ik heb een eigen computer op mijn kamer. Ik ben wel vaak online maar niet altijd aanwezig. Sinds 3 weken twitter ik de hele dag via mijn telefoon.












Omgeving: Ik woon op een boerderij buiten Zutphen. Dus ik moet 
elke dag een stuk fietsen naar school. Mijn vriendinnen wonen niet in de buurt dus we sms-en en twitteren heel veel met elkaar.

Nieuw: Mijn laatste sms is van Sientje. Laatst waren we een weekend op Vlieland en daar zongen we de hele dag een liedje over Elmo uit Sesamstraat. Als we nu bij elkaar in de klas zitten bij wiskunde dan zingen we hem ook weer. We noemen elkaar 'elmolover' voor de grap. Zo sta ik ook in haar telefoon.












'Sabine! elmolover, alles goed? Ik verveel me. Waren ietsje te vroeg naar de film gegaan.. Moeten nu anderhalfuur wachten.. -.- en ik verveel me! X'

Dankjewel Sabine 

Geen opmerkingen: