15.11.11

Uit de oude doos: Interview met Marsha

















Communicatiemiddelen die ik gebruik zijn:

Bewaren: 'Tijdens het opruimen kwam ik al mijn brieven van vroeger weer tegen. Ze zitten nog altijd in hetzelfde mickey mouse koffertje waar ik ze vroeger in bewaarde. Grappig om te zien hoe wij vroeger enveloppe versierden en wat voor tekstjes we schreven'.

'Dit zijn hockeyverslagen die ik uittypte voor in het wekelijkse krantje' ik bracht hem dan altijd lopend in een envelop naar degene die het boekje maakte'.



Telefoneren:  'S avonds zat ik met mijn benen op het bureau vriendinnen te bellen. Mijn zus wilde ook altijd bellen en schreeuwde dan heel hard of ik al klaar was..'

Post: 'Toen ik in het ziekenhuis lag kreeg ik per post een casettebandje die mijn klas had ingesproken, het zou echt tof zijn als ik die nog had'. 















Bijzonder: 'Ooit schreef ik een stukje voor de schoolkrant over een paar leraren. Ik kreeg toen een kaartje van een leraar dat hij nog nooit zo hard had gelachen'.















Psst: 'Kan ik dit laten zien? Dit is een klassenfoto waarop ik iedereen heb genummerd. Bij de nummers heb ik gezet of iemand wel of niet leuk was en wie mijn vriendinnen waren, haha'.  

Dankjewel Marsha

Geen opmerkingen: