8.10.12

Ontwerpstudio Daphne van Mourik 1 jaar!


Voor deze ene keer maak ik een uitzondering: geen bericht over POST maar... mijn ontwerpstudio 'Daphne van Mourik' bestaat 1 jaar! En.. de nieuwe website is online! Tijd voor een feestje dus.
 
Onder iedereen die mijn website deelt via Facebook en/of Twitter geef ik één GRATIS creatief idee weg. Liken & tweeten kan HIER via mijn website.
 
Wat is een creatief idee?
Ben je op zoek naar een idee om je bedrijf te profileren? Wil je je werknemers verrassen met een onvergetelijke ervaring? Of toe aan een nieuw logo? Ik denk graag met je mee! Ben je geen ondernemer maar wil je deze website wel graag DELEN & WINNEN? Ik verloot ook een ‘Paper to Party’ dress!
 
Nog niet overtuigd waarom je deze website zou delen? Lees dan hier het ‘Waarom delen?’ MANIFEST.
 
 

Geen opmerkingen: