1.10.13

Marokkaanse brievenbus


Na een paar heerlijke zomer maanden en een paar weken Marokko zit ik weer boordevol POST inspiratie! Dus vanaf nu weer regelmatig een POST update van POSTPARELS.

In mijn volgende blogpost vertel ik over een geweldig winkeltje dat ik afgelopen weekend heb ontdekt en waar je als post- en stempel liefhebber van zult smullen!

En... volgende week, woensdag 9 oktober, is het DE dag voor post-liefhebbers: De Internationale Dag Van De Post. Carolien heeft een leuke actie op haar blog waar jij ook aan kan deelnemen.
Heb jij ook een leuke actie, een mooie post-foto, leuke post voor op mijn deurmat (die ik natuurlijk op mijn blog plaats) of andere leuke ideeën die Postparels kan gebruiken of noemen, stuur ze me dan vóór woensdag toe, alles in het kader van POST is welkom!


3 opmerkingen:

lien zei

Wat leuk dat je een verwijzing naar mijn blog hebt geplaatst. Hoe meer post we met z'n allen gaan versturen, hoe gezelliger :) Toch? Liefs Carolien

Anoniem zei

Leuk dat je weer meer gaat bloggen. Heb je blog een tijdje geleden ontdekt en keek wel af en toe dus leuk om nieuwe blogjes te gaan zien! Aan Carolien haar leuke actie doe ik natuurlijk al mee!
Groetjes, Ruchama

Ilse * BY IK * zei

Via via kwam ik op jouw blog terecht. Een dagje te laat voor De dag van de post ... Maar dat maakt even rond kijken op jouw blog er niet minder leuk om. Mooie blog!
In mijn studententijd was ik postbode, dus ik heb wel iets met post ;-). Je vroeg om post-foto's. Als je het leuk vindt, neem dan eens een kijkje op mijn blog. Ik heb onlangs een post-tas gemaakt.
Geniet van alle post!

http://by-ik.blogspot.nl/2013/08/ptt-post-werktas.html