29.1.14

Een ongewoon oproepje..



..het is alweer een tijdje geleden dat ik een post heb gedaan, maar niet zonder reden. Afgelopen tijd ben ik heel druk geweest met mijn andere product. Naast post, brieven, stempels en schrijven heb ik een andere grote passie: mensen met elkaar in gesprek brengen. Dat doe ik met het NETWERKKLEED.

Nu is het Netwerkkleed genomineerd voor de startersactie van EvenementContact. De starter met de meeste stemmen maaktkans op een beursstand t.w.v 1800,-. Nu wil ik jullie vragen mij te helpen aan deze geweldige plek om mijn product te presenteren.

Met 1 klik via http://bit.ly/1ahOeYh help je het Netwerkkleed naar de beurs!

Alvast ontzettend bedankt voor je stem!

ps. Stemmen kan 1 keer per IP-adres, maar bijvoorbeeld ook via 4G op je telefoon.
pps. Er kant tot 31 januari gestemd worden.

2 opmerkingen:

lien zei

Gestemd!! Straks van thuis uit ook nog een keertje!
Bedankt voor je leuke brief trouwens. Ben even druk met van alles en nog wat, maar klim gauw weer in de pen! Liefs Carolien

.Daphne zei

Dankjewel voor je stem! Leuk :-) En ik wacht vol smart bij de brievenbus :-)