14.12.10

Saskia houdt van de natuur & haar Apple-gadgets!

Toen ik 14 was gebruikte ik: 

Nu gebruik ik:




Bewaren:  Vroeger heb ik een paar penvriendinnen gehad en we namen met een clubje vriendinnen altijd casettebandjes voor elkaar op. Zo stom, ik heb alles weggegooid tijdens een verhuizing. Dat vind ik echt super jammer.Voor mijn werk, maar ook privé, denk ik nu goed na over het bewaren van al mijn documenten. Ik heb een back-up systeem in de kelder staan:
de timemachine van apple. Elke uur maakt mijn computer automatisch updates van alle bestanden. Daarnaast heb ik een harde schrijf voor mijn privé documenten en foto's. Deze heb ik ook bij de buurman staan.. je weet maar nooit!


Telefoneren: Mijn eerste telefoon kreeg ik toen ik 23 was, ondertussen heb ik er 7 versleten. Het zijn allemaal afdankertjes van mijn man. De meeste heb ik ook weer weggegeven of bewaard, net als alle opladers. Nu heb ik een Iphone. 'Jaaaa.. dat is natuurlijk bedrijfsuitstraling' zegt Saskia lachend.


Post: Na de middelbare school heb ik een jaar in Amerika gewoond
bij een gastgezin. Een paar keer per jaar sturen we post naar elkaar. Bijvoorbeeld met kerst. Vaak stuur ik dan een klein kadootje mee.


Digitaal: That's me! niet doorvertellen, ik heb 9 emailadressen... info@appeltjes.com, saskia@appeltjes.com, lochem@appeltjes.com....


Omgeving:
 Ik ben opgegroeid in Ermelo en nu woon ik met mijn man, en onze zoontjes in Lochem. Ik hou van natuur en ruimte om me heen, maar ik kan echt niet zonder mijn Apple-gadgets ;-)


Nieuw: Mijn laatste contact was een afspraak bevestiging per e-mail:Ja, maandag gaat wel lukken. Meteen om 9 uur?


Dankjewel Saskia    



1 opmerking:

MUS zei

ja casettepost geweldig was dat :) ...zou het bijna vergeten zijn.